loading...
تی شایگان
آخرین ارسال های انجمن
کوروش بازدید : 54 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)


فروردین:


 همیشه در عشق سازگاری لازم است و امروز نیاز پیدا می کنید که تغییراتی را ایجاد کنید. چارچوب ذهنیتان با معشوقه تان خیلی تفاوت دارد. شاید می خواهید امروز یک قدم به عقب بروید و زمانی را از هم جدا سپری کنید. این فقط یک شرایط موقتی است و فقط به کمی فضا نیاز دارید.



اردیبهشت:


 هرچه که به سمت ایجاد یک عشق ایده آل پیش می روید، شاید به این احساس برسید که به هیچ جایی نخواهید رسید. انقدر به خودتان سخت نگیرید. تا می توانید به سختی کار میکنید. در شغلتان به خوبی کار کنید و پله بعدی را هم بالا بروید. کارهای نهایی پروژه را انجام بدهید و پروژه بعدی را آغاز کنید.



خرداد:


 امروز در دنیایتان تنش دیده می شود.  باید آماده باشید که اگر مراقب نباشید ممکن است هرگونه شرایط آرامی تبدیل به زدوخورد شود. حساس نباشید و هیچ چیز را به خودتان نگیرید. جروبحث ها چالش برانگیز هستند، ولی به شما کمک می کنند که بزرگ شوید. فرار کردن هیچ چیزی را تغییر نمی دهد. مشکلات هم ادامه پیدا می کنند.



تیر:


 خودتان را شل کنید و آماده میزان زیادی کوشش خلاقانه باشید. دوستان و معشوقه تان کمک می کنند که مثبت اندیش باشید و هرکاری که می خواهید را به اتمام برسانید. شخصیت جذابی دارید و این باعث میشود درخواست کمک برایتان خیلی اسان تر شود. دیدتان را تغییر دهید و بصیرتتان را افزایش دهید. این باعث می شود که دیگران هم متوجه تغییرتان شوند.امور مالی بهتر می شوند. از موفقیت نترسید.



مرداد:


 ارتباط با افرادی که می شناسید امروز برایتان نتایج خیلی مثبتی به بار می آورد. معشوقه تان مشتاق خواهد بود که به حرف هایتان گ.ش دهد و سازش کند و همچنین درباره هرچیزی که نیاز به تغییر دارد با شما حرف بزند. شاید به مجادله برسید، ولی اگر همکاری کنید می توانید این را هم حل کنید. آرزوهای معشوقه تان را درنظر بگیرید. با هم حرف بزنید و محبت داشته باشید و حامی هم باشید. خواهید دید که این می تواند رابطه تان را خیلی بهتر کند.



شهریور:


 امروز مسئولیت هایتان خیلی سنگین هستند. اگر هرگونه تعهدی را قبول کردید، از کاری گرفته تا تعهد عشقی، آن را ادامه بدهید. از آنجایی که شنونده خوبی هستید، منبع خیلی خوبی برای دیگران به شمار می آیید.منابع مالیتان را تقسیم کنید تا خانه تان را پررونق کنید. امروز کار تیمی در خانه و محل کار امری حیاتی است.



مهر:


 امروز نیاز دارید که از فضا و حریم خصوصیتان محافظت کنید. شاید از شما بخواهند که به گروهی با مردم بی مرامی ملحق شوید. این کار را نپذیرید. برای بحث های مورد نیاز به منظور اجتناب از این گروه آماده باشید. نیازی به افرادی که سر مسایل بی نتیجه شما را اذیت می کنند ندارید.



آبان:


 امروز چه روز لذت بخشی خواهد بود! شما مکان مخصوص به خودتان را دارید تا آن را مرتب و راحت برای خودتان بچینید. امروز کارهایتان را به خوبی انجام دهید تا از شما دخواست نشود که کارهایی نامتناسب با شغلتان انجام دهید. انقدر محصور در دنیای خودتان نشوید که نفهمید به کجا رهسپار هستید.



آذر:


 امروز عزت نفس بالایی دارید. شاید احساس کنید که آتش خاصی در درونتان هست و کمک می کند که روزتان را ادامه دهید. روی کارهایی که تمام نمی شوند کار کنید و رهبری آنها را به دست بگیرید. اگر می خواهید که کار را به درستی انجام دهید، باید خودتان دست به کار شوید. بلند شوید و امروز از استعدادها و مهارت هایتان استفاده کنید.



دی:


 امروز خیلی خوش شانس هستید. شانس از آسمان نمی آید و به شما خودش را معرفی کند، ولی به شما کمک می کند که مثبت اندیش باشید. خواهید دید که اگر در برخوردهایتان به دنبال موقعیت ها باشید و از نکته های مفید استفاده کنید ملاقات های خوبیخواهید داشت. ممکن است ایده های الهام بخشی بیابید که در شرایط مالی تکانی به شما بدهند. اگر قضیه تعهدی درمیان بود هیچ گونه لطفی را پذیرا نباشید. مراقبه کنید و آرامش ذهنی کسب کنید که کمک خواهد کرد به تمام وجود و بدنتان گوش بدهید.



بهمن:


 خواهید دی که امروز مسئولیت هایتان خیلی سنگین هستند. اگر تعهدی می کنید آنرا تا آخر به انجام برسانید. شنونده خوبی باشید و منابع را به اشتراک بگذارید تا کمک کنید پروژه ها بهتر انجام شوند. آنچه را که آغاز کرده اید تمام کنید و هیچ چیز را به تعویق نیندازید.



اسفند:


 بیش از حد توانتان مسئولیت نپذیرید. مثبت اندیش باشید و به دنبال موقعیت هایی باشید که در شغلتان پیشرفت آغاز کنند. امروز از سلامتیتان محافظت کنید. ممکن است سطح انرژیتان تقلیل رود و سپس تمام شود. وقتی که خیلی خسته شدید به دور اداره بچرخید و غذای مناسبی بخورید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت راضی هستید؟
    چطور با این سایت آشنا شده اید؟
    پسر بیشتر هست یا دختر؟؟
    نظر شما درباره تی شایگان ( نویسنده و مدیر سایت ) چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 1,155
  • بازدید کلی : 227,015